Istendeal, Geert van Bekentenissen van een reactionair

Aangeboden: Istendeal, Geert van Bekentenissen van een reactionair Prijs: Zie omschrijving

Het volgende boek



Istendeal, Geert van
Bekentenissen van een reactionair

€ 4,25



Atlas
Paperback

kunt bieden via marktplaats
op biedingen onder de prijs, die staat bij de advertentie of bij bieden wordt niet gereageerd

de eventuele porto kosten en risico's van het versturen zijn voor de koper

voor meer info over het boek (staat, druk etc) kunt u me altijd mailen


IDEE: om uw porto kosten te drukken kijk ook eens bij mijn andere advertenties
of mail me wat u zoekt

IK BEN OP ZOEK naar de volgende auteurs en serie's:
De serie: Rong & Bankie van Ivo Groothedde

de gebonden boeken van Arie v/d Lugt: over Harry Pit en/of Frank Distel
De pockets van TSJANG WEI FOE

Verder zoek is:
Engels-talige Westerns (pockets) van o.a.
M. Brand, J.T. Edson, Z. Grey, L. l'Amour & Bradford Scott

Ook, engelse-talige SF & Fantasy pockets van o.a. J,
Norman (gor), M. l'Engle, A.C. Clarke, Ph. K. Dick & Elizabeth Moon

Tevens alles van & over : Doctor Who, Torchwood, K9 & Sarah Jane
In alle talen Engels, Nederlands, Frans enz (geen Video's of CD's)

Alsmede zoek ik Engelse, Franse & Spaanse Kinderboeken (pockets) en Strips

Als u 1 of meerdere boeken (in goede staat) heeft, hoor ik dat graag van u
Als het kan met een prijs opgave incl. eventuele porto kosten
Alvast bedankt voor de moeite
A.C.LOF. BEGEER
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Literatuur boeken