63 boeken voor maar 40 euro!!! 65 cent per stuk!!!

de legende van de kapers-
noodkreet in de fles-
het dagboek van jlata filipovic-
het verleden voorbij-
alice k.,s gids voor het leven-
het bergdorp-
misha-
op het nippertje-
een liefde in afrika-
shock-
kattenkruid-
sabrina-
4 boeken readers digest waarvan 3 met 4 verhalen-
dagboek uit de gevangenis-
de jury-
de rode kangeroe
Een liefde in leningrad-
anne frank biografie-
kinderen van stalin-
absolute vrienden-
102 minuten-
een mooie dood-
gegijzeld-
het vliegende-
streel mijn hart-
in mijn onschuld- (deze is waargebeurd dus geen roman)
de woorden van babel-
ik overleefde voor mijn kind-(waargebeurd)
man gezocht-
de tovenaar op het witte paard-
city girl-
de verborgen geschiedenis van courtillon
daddy cool-
emely,s reden waarom niet-
schone schijn-
de 3 beloftes van arlene-
man overboord-
liefde,stress en andere curiositeiten-
dagboek van een bruidsmeisje-
dansen en springen-
mijn eigen manhattan

het vliegende tapijt-
de zevende doodzonde-
zussen-
de brigade-
all inn-relax-roomservice-onweerstaandbaar(leuke meidenboekjes)
herman kocht het diner-
aan het einde van de wereld-
7 boeken van readers digest,met 4 verhalen per boek, 3 boeken ervan zijn oud,maar niet stuk.

65 cent per stuk,,dus mischien leuk voor op rommelmarkt!!!
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Literatuur boeken