Brusselmans, Bono & The Edge, Soulwax e.a. OOR Magazine 1999

Aangeboden: Brusselmans, Bono & The Edge, Soulwax e.a. OOR Magazine 1999 Prijs: € 7,50

Muziekkrant OOR nummer 4, 20 februari 1999, een interview met Herman Brusselmans ('In feite ben ik een genre op zich', foto's over 2 pp. en het interview over 3 pp. ), Soulwax, Glasgow, Red Snapper, Ed Rush & Optical, Landleven, Sick Of It All etc.

Goede staat
Prijs € 7,50
Verzendkosten € 1,84

Voor meer leuke boeken zie ook mijn andere advertenties

NB: Om technische redenen heb ik op Marktplaats meerdere accounts onder de naam Dizzy & Djuno en ik ben gecontroleerd verkoper (3,5 jaar actief op Marktplaats)

Om al mijn advertenties te vinden, zoekt u binnen de categorie Boeken op de plaatsnaam Hellum. U vindt dan naast mijn totale aanbod (Brusselmans, Lanoye, Swarte e.d.) onder de naam Dizzy & Djuno ook alle advertenties (veelal thrillers) van mijn echtgenote onder de naam Christel
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Literatuur boeken