Lijst van boeken romans/thrillers

Aangeboden: Lijst van boeken romans/thrillers Prijs: Bieden

Lijst van romans/thrillers;

-In vol ornaat - Lucian K.Truscott IV
-Californische dromen - Pamela Jekel
-Mijn vaders dochter - Hannah Pool
-Wij leven nog - Annick Kayitesi
-De gifhouten Bijbel - Barbara de King Solver
-Nog eenmaal mijn moeder zien - Zana Muhsen Andrew Crofts
-Medeplichtig - J.A. Jance
-1953 - Rik Launspach
-Duister verleden - Naomi Rand
-De ziel van het kwaad-John Rickards
-De schok - Iris Johansen
-Ik dood - Giorgio Faletti
-Slaap lekker schat - Rochelle Majerkrich
-De santa Fe Killer - Sarah Lovett
-De regenmaker - Susie Moloney
-Morgen mag ik uit de kast - Othilie Bailly = VERKOCHT
-De leerling - Tess Gerritsen = VERKOCHT
-De witte moordenaar - Burt Hirschfeld/Edwin Fadiman
-Raak me niet aan - Molly Katz
-Eten, bidden beminnen - Elisabeth Gilbert
-De ontschuldigen - Harlan Coben
-De verdenking - Michael Robotham
-Diep als de zee - Jacquelyn Mitchard
-Gebed voor een dode - Faye Kellerman
-De kleur van de zee - Anita Shreve
-Doodsteek - John Ramsey
-Het complot - Phillip Miller Margolin

Ook diverse andere boeken oa
De bekoring
Sonny boy
de Chauffeur
Gala
Gimmick
2 x Sulitzer
pocketroman/thrillers ideaal voor bijvoorbeeld op het strand!!


Dit is uw kans mijn boekenkast puilt uit vandaar de opruiming, ideaal voor op vakantie of lekker te relaxen thuis met een goed boek.
Per boek slechts 2,50!!!!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Literatuur boeken